Saturday, June 18, 2016

How I missed my life part 2

Assalamualaikum..

Macam tak percaya ja cepat betul masa berjalan dan betapa sikitnya semangat aku menulis untuk belog ni..

Memang hot-hot chicken *&^%..

Okay aku cuba ubah yea.

Lupakan semua yang berlaku yea wahai pembaca2.(Macam ada pembaca je, here I need that monkey covering mouth emoji)

Hari ni tak pergi mana pun, cuma duduk di rumah cuba habiskan summary untuk dihantarkan ke sensei minggu depan.

Hari ni masuk hari ke tiga belas bulan Ramadhan. Cepat nya masa berjalan.

Dalam pukul 11.30 aim aku nak habiskan summary ni. Lepas tu sambung untuk siapkan slide untuk presentation.

Hari Khamis minggu depan ada presentation untuk preliminary defense of thesis, dan aku first presenter. Yeay habis awai boleh rilex awal sambil mengganggu kawan-kawan lain yang belum habis(no popcorn due to the fasting).

Insyaallah nanti aku share macammana cara untuk prepare slides presentation yang berguna hasil daripada komen sensei-sensei aku yang super gils.

Okay peace and smiles you pretty!


No comments:

Post a Comment