Sunday, January 23, 2011

i m sori


dlm byk2 masalah yg aku penah wat dkt kwn2 aku minggu ni lah yang paling trukk..
huuhuu sedehlah..
to hana sori tak p umah ko aku mmg ckup budget nk g merendek umah ko tp tba2 xsgka ayah aku bank in duit kat aku n tak sngka tiba2 depa ajak aku g mandi air terjun.. im so soriiii
to adil...
i know i hurt ur feeling..(dia bkn omputih..sja nk ckp omputih hehe)
im just trying to express my feeling to u ..
aku tak penah wat cmni kt kwn2 aku seriesli..
tp kt ko aku sanggup wat cmtu..aku syg kt ko ke eh..maybe sbb aku tau ko ni baik.. sbb tu aku tnpa pike panjang ckp mcm tu sbb aku tau ko tak kan ckp blakang aku n ko akn ckp trus kt aku gk...
i think i luv u as friend so much 
im sori adil


kwn2 ni sbnqnya apa peranan depa dalam hidup kita eh?
byk kot ...
hidup aku slalu jd kusut masai sebab depa ni..sejak dri kecik g aku brani amek risiko sketkan ati mak aku semata2 nk kluaq berseronok dgn kwn2 huhu malu btoi bila pike blek..

mcm mana cara nak jadi kawan yang baik eh?
- be on time bila dh janji nk jumpa
- janji nk simpan rahsia kna sntiasa pegang walo skuat mana pon kita didesak utk bgtau
- ingat kat dia bila nk p mkn jgn lupa msg dia tanya "ko nk mkn x "
- brani bgtau dia yg fashion style dia pelik
- amek mknn dia skit time dia tgh mkn
- dll
hmm kalo camtu xmungkin aku leh jd kwn baik kepada sapa2
menyesal sebenaqnya bila tulis ttg kwn ni.. sbb tiba2 tkenang suma bnda jht yang aku pnah wat kat kwn2
i mis u so much my friends
tikah mahmud
hasanah
asmiza 
fatin
nadia nadia nadia ( sbb byk kwn nama nadia)
fatin fatin (byk gk kwn nama fatin)
syafiqah
dekya
fizah
munet 
myn
linda
mimi
nad
dayah
sori kalo aku ada lupa yang lain...these are my friends that i would never forget who manage to come n caca merba my life..
aku sketkan ati setiap drpd depa in many ways..
but i love u
ni x masuk g kwn2 u yg lagi la mengongs2 i m so sori for all the things i did to you..
i hope i could be a friend that u can remember till the time u r playing with ur cucus di mana atleast korang akan melatah "opocot muna2 hang hidup dak g!"
aku sayang hampa semua..yang sebut atau tak dlm ni tlglah faham aku syg hampa n minta maaf atas semua yang aku buat..aku cuba jadi terbaik untuk hampa semua pecaya laa..



p/s: emosional skit mlm ni hih

1 comment:

  1. no hal la muna...x simpan dlm ati pon...ok arr 2 ko g air terjun, dpt mandi...kalo ko ikut ak balik kampong, xleh mandi pantai sbb air x brape ok...biase la kalo pas musim hujan...nnt ak nk pakse ko dtg lagi umah ak bulan dpn sbb bulan dpn musim kepah & kupang...hihi...luv mumu...:P

    ReplyDelete