Sunday, March 20, 2011

Lagukugula

Assalamualaikum!

Hihi suka dengaq muzik dak?
 
Aku sangat suka muzik tapi malangnya jarang lagu yang aku sukai digemari rakan-rakanku..

Taktau pasepa

Selalu bila aku ajak depa dengaq lagu yang aku minat mesti akan berakhir dengan dialog seperti "er, lagu apa ni muna?","hehe emm ok la", atau pon sekadar senyuman yang panjang pastu tukaq topik. Terima kasih kawan2 ku sebab tak pernah pon depa cakap "oi! takda lagu lain ka nak dengaq?"
..Jadi terima kasihhhh..

Hehe
Aku suka dengaq lagu daripada filem yang aku suka sebenaqnya..
Macam sekarang ni aku tengah dengaq lagu dari noisettes never forget you..


Lagu ni diambil dari cerita Leap Year.
Yeah such a romantic  movie..
Banyak kali ulang tapi tak bosan lagi
Banyak sebenarnya lagu yang aku dah berjaya download dari BeeMP3 puncanya dari filem2 yang aku tengok hish teruk betoi kesan movie kat aku..

Takmau tengok movie dah la!


Hehe


Macam boleh



Filem yang buat aku download soundtrack nyea ada lah Harry Potter and the Chamber of Secret!!
Gila tak da taste dalam muzik!
Siap beli kaset soundtrack share dengan adik aku!
Gila betoi malu betoi pikiaq balik sebab lagu2 tu dahla mostly orchestra!
Hiii maluu

Antara soundtrack movie yang aku suka

angus thongs and perfect snogging




Lagu2 ni sebenaqnya banyak bantu aku untuk tahu dengan lebih tentang muzik dolu2,sekarang, orkestra, simfoni dan tak lupa juga dondang sayang (heh)

Kadang2 ada juga lagu yang buat aku tak ngantok dan semangat wat kerja sekolah (this is serius...not)

Ada juga lagu yang buat aku selak kamus untuk faham maksud dia

bagus jugak la muzik ni kan sebab kita boleh improve bahasa kan tapi jangan la dengaq rap ja sebab ......korang pon tau kan kadang2 banyak men&%^&%^# kan..

Pelik betoi la sapa yang tak suka dengaq lagu dari movie ni kan hana.
Adaka patot dengaq SuJu? hehe..

Tak salah dengaq muzik ni kan asalkan kita jangan lalai sampai lupakan tuhan kan..
Selamat mencuba dan selamat Beramal..

1 comment: