Sunday, March 6, 2011

SEMANGAT!

Assalamualaikum yea ahli kubur,...(astagfirullahalazim)
Yala nnt kita masuk kubur apa?

Baiklah maafkan saya
Assalamualaikum kawan2

Minggu ni aku rasa macam orang-gila-tak-tentu-arah-buat-apa-pon-asyik-merepek-dan-cakap-merepek-dan wat-kerja-pa-pon-tak-senonoh-apa-nak-jadi-a-aku-ni..

Aku nak berubah!!! (oh please sya aku memang semangat kali ni ok)

Okay love before married is not allowed i get it!!

Friend that i love before married takkan takboleh..

Setelah baca blog kapel 4flat ni aku tiba2 rasa ai-jelesnya-aku-perfect-nak-mampoih-depa-dua-ni-takleh-nak-cacat-sikit-ka sori tapi memang btoi.. depa dua ni kapel yang sangat boleh dibanggakan sebagai anak malaysia..sangat perfect!
sama cantik sama pandai tau tak!!(taklah aku tak marah, jeles?hm ...)

Tiba2 aku rasa happy ngat tatau sepa .. pelek gak ..takpa la..
Sekarang aku takmau lagi dah tidoq ..
nak tunggu subuh wiiiii satgi ada keja mahu dibuat..


Thank U farah n kudin..Im happy for you guys mana baik jeles2 ni kan..
Sori zai u r my bestfriend ever!!
I luv u...

2 comments:

  1. muna x tido...huiyooo...pelik gilerrr...nie mesti blog ko kene hack nie...sapa la yg tulis entry nie...ishk3

    ReplyDelete