Saturday, February 19, 2011

anda boleh beranak? mari tengok ini!

assalamualaikum!

sorry atas title entry di atas yang bunyik nyak agak kasaq..
yang tak boleh beranak pon boleh baca jugak jgn malu..
arini entry pendek ja..
kerana saya pandai membahagi masa dengan baik saya tidak boleh tulis panjang2.. 
maafkan saya..

Saya nak berkongsi dengan anda tentang cerita ni 

For Colored Girls




Cerita ni takda action k sya (sya ni suka tgk cita action smpikan walopon cerita tu tak bes asalkan ada secebis action yang cambest pasti akan ditontonnya sepuas hati), tak romantik ya el (u el tak baca blog),takda dong hae yea hana and takda pit k tikah. 

Cerita ni menyentuh jiwa kita sebagai perempuan.

Selalunya bila aku ajak kawan2 tengok cerita kat bilik mesti akan jadi ending dimana kawan2 aku akan tidoq atas katil aku atau cakap "sedap aih cerita ni!takda yang lagi sedap ka?" faham kan maksud aku. Tapi bila tak ajak sibuk ja nak mai dok share kerusi nak tengok skali ..

Tapi tak kira aku still nak kalau boleh perempuan2 di luar sana tengok cerita ni..
Download la kalo nak hehe.
Kalo nak aku ceritakan pon boleh.
Kalo nak aku boleh lakonkan.
Kalo takpon mintak la kat aku bawakla pendrive.
Atau pon mai la tengok bilik aku.

Tengokla cita ni maybe akan wat kita berfikir.
Cerita ni maybe nampak boring but believe me its the demon inside you that wanna stop you from watching this.

Banyak moral values yang boleh kita dapat!

Laki pon boleh dapat moral values jugak ya


p/s: arini rasa menyesai tinggai ktho

1 comment:

  1. baca tajuk pon dh bosang weyh...haha....lagi2 xde Donghae...^_^...nape tulisan ajak mai bilik kecik? nie mesti xnk org dtg bilik...ajak x ikhlas nie...huh...meh datang dok ktho smula...kongsi bilik ngan ak...nk2..

    ReplyDelete