Saturday, February 26, 2011

kris rob rob kris

Assalamualaikum!
Tadi dok librari aku dok pikiaq video apa aku nk download arini
huh! dok librari patut pikiaq benda yang nak kena baca la! bukan hiburan..
heish dok mana pon sama ja aku ni

jadi setelah aku berpikir dengan dalamnya aku telah berjaya membuat keputusan di sebelah sya yang masa tu tengah sibuk belajar untuk download video pelakon kegemaran aku di dunia!!

Kristen Stewart

Robert Pattinson


Yeah!!

First time tengok twilight aku dah melekat and asyik ulang ntah brapa kali tapi tak pernah jemu langsung!!
Oh stephanie Meyer! Hebat jugak hang ni yea..
Stephanie Meyer adalah penulis buku Twilight Saga ni yea..(Tolong jgn cakap tak pernah dengaq twilight!)

Okay takmau cerita tentang Twilight ni..

Aku nak cerita tentang betapa bahagianya aku bila tengok video Kristen Stewart and Robert Pattinson yang aku baru ja download ni..Banyak Gila!!(5) tapi puaih gila aku tengok ulang2 

aku suka tengok duadua ni btoi!

Tengok depa dua ni aku rasa sangat bahagia..




Harap sangat depa dua ni kapel luaq filem..





Please be together Kristen and Robert! 


Get married please and do not divorce!





Sekali lagi aku nak ulang yang aku sangat bahagia bila tengok Robert dan Kristen pandang satu sama lain dan bergelak sama-sama..



Bahagia sangat

Bagi aku depa ni macam bidadari dan bidadara haha (fine! kepada yang tak setuju)



twilight satu famili
I AM SO FANATIC!

No comments:

Post a Comment