Sunday, December 21, 2014

I think I am back , eh

Banyak ni dalam otak aku sekarang.

Tapi bila nak tulis, 


Krek Krek Krek (Ini contoh bunyi cengkerik)



Yang pasti Allah, I love you endlessly.

Dah kenapa kau ni tiba2 nak curahkan perasaan kt sini pulak,
pi la sujud nuh doa lama2.

Yearrriteee!

But I can't help it. Banyak betul Dia dah bagi aku nih.
I really love You so.
I wish You keep me away from the Hell Fire and The Laknatullah DEVIL.

Sekarang life aku dah sooo much different dengan life entry yg last tu.
Yang aku cakap pasal Part time Job tu...

Harini aku nak develop new habit which issssssssssssss



W
R
T
I
N
G

B
A
C
K

I
N

T
H
I
S

B
E
L
O
G
!!!!!!!



Yeaaaayyy

This is for the sake of my future (future aper tu?? yang mana mungkin korang akan tau lepas ni atau x akan langsung sebab aku mungkin xtulis pn esok atau smpai bila2(hiiii)

So let see if I will be writing tomorrow.

Depa kata nak mula habit baru adala dengan mula dengan sikit2 tetapi secara konsisten.

http://www.huffingtonpost.com/2012/11/26/life-changes-how-to-create-habits_n_1970105.html

Haaaaa amek kau.
Klik link tu, mesti paham apa aku maksud saya sebenarnya (Skema Mud)
Kalau tak faham xpa, Guna google translate
Caranya:
Tekan first ayat inggeris yang hampa xfaham(ok2, hampa faham tapi sajala nak translate), lepas tu tarik mouse cari sampi ayat yang hampa xfaham.
Ha tekan situ smbil tekan button Shift. 
Haaaaaaa dah highlight kan?
Tekan copy -> Buka Google Translate -> Translate Bahasa Inggeris ke Melayu sekarang (Atau iye, mungkin bahasa yang lain kerana anda bukan melayu)
( bajet blog international )

Haaaa..
Faham kan..

Aku nk test tengok..
Esok aku emblog dak.
Lets see, mari kita cuba 5 entry. smpi Jumaat ni (27 Disember).
Hiiiiii 
Ketaiq aih.

Ok..

Nak review paper. 
Tp sebelum tu nak habiskan oreo strawberi ku yang sebelah lagi.
Reward aku sebab berjaya send entry ni.

Ok..


See you..

Assalamualaikum & minta maaf kalau terkasaq bahasa.

Tata


STAY TUUUUUUNEEEE!


No comments:

Post a Comment